6 Ocak 2014 Pazartesi

Bir Merhaba, diyelim önce.

Merhabalar, ben Tentene(dantel) Sultan. Bu isim bana dedemden hatıra. Çocukluğumda çok zayıf olduğum için dedem bu isimle çağırırdı beni. Mekanı cennet olsun..

Yakın zamanda ördüğüm ürünlerin fotoğraflarını burada paylaşacağım. Hepsi satılık olacak. Rengini beğenmediğiniz olursa ya da ürün satılırsa diye fotoğraflarını kaldırmayacağım. Böylece istediğiniz renk ve ölçülerde sipariş de verebileceksiniz.

Bu blogun asıl amacı benden hiçbir şeyi esirgemeyen aileme destek olmak ve belki de kendime kalıcı bir iş kapısı açmak. El emeği, göz nuru derler ya, işte bu benim için çok kıymetli. Çocukluğum annemin yanı başında hatta tepesinde- koltuğun kol koyma yerine tüneyerek =) -örgü örerken yaptığı şeyleri seyrederek geçti. Bilinçaltıma işlemiş olacak ki annemin maharetli ellerini taklit etme çabası içine girdim. Taklit... Çünkü hiçbir zaman onun kadar becerikli olamayacağımı biliyorum. Ancak yine de onun gibi olma çabası hep içimde.

Şuanda üniversite 2. sınıfta okuyorum ve bu sıralar  final sınavlarım var. Bu nedenle yaptığım şeylerle ve blogumla ilgilenemiyorum.Sınavlarım sonrasında sömestr tatiline gireceğim. O zaman bol bol vaktim olacak ve fotoğraf paylaşımına başlayacağım.

Elimden geldiği kadar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder